Implantologia

Stomatologia A. Kalinowska
Szczecin

System Bicon.

Implantologia to jedna z najdynamiczniej rozwijających się dziedzin stomatologii.
W ciągu ostatnich dwudziestu lat zrewolucjonizowała rynek usług stomatologicznych i pomogła setkom tysięcy osób, które w estetyczny, trwały i skuteczny sposób uzupełniły braki zębów.

Istnieje wiele systemów implantologicznych na świecie, ale tylko kilka z nich jest naprawdę bardzo dobrych. Na podstawie wieloletnich obserwacji, postanowiliśmy pracować na jednym z nich – na systemie Bicon.

Wielokrotnie nasi Pacjenci informowali nas, iż słyszeli od swoich lekarzy, że dochodzi do naturalnej, fizjologicznej utraty kości wokół wszczepionego implantu. Przy  Implantach stosowane przez nas  nigdy nie zaobserwowaliśmy takiego zjawiska.

To na co należy zwrócić szczególną uwagę jest połączenie implantu z łącznikiem. Najlepszym połączeniem jest połączenie stożkowe, które zapewniając szczelność, uniemożliwia tym samym przedostawanie się i kolonizowanie bakterii między implantem a łącznikiem. Bakterie te w wielu innych systemach implantologicznych w perspektywie czasu powodują ubytek kości  zmniejszając estetykę wykonanej pracy, a w skrajnych przypadkach doprowadzają do utraty implantu.

Dzięki swojej budowie implanty te  wielokrotnie  nie wymagają  wykonywania dodatkowych zabiegów okołoimplantacyjnych takich jak przeszczep tkanek kostnych czy podniesienie zatoki szczękowej. Jest to niesłychanie korzystne, gdyż takie dodatkowe  zabiegi obciążają pacjenta, wydłużają cały zabieg w czasie oraz znacznie  podnoszą  koszt leczenia. Dodatkowo zwiększają ryzyko wystąpienia powikłań.